Web d'Animelliure | MangAnimelliure | Facebook d'Animelliure | Wiki d'Animelliure | Ràdio a la carta | Webxat | Tracker BT Majomo | Web d'Animelliure Fansub | Blog
Índex del Fòrum de Animelliure

Data i hora actual: Dv 10 Set 2010, 02:34
Totes les hores són UTC + 2 (DST en acció)
Veure els missatges des de la teva darrera visita
Veure els missatges sense resposta

Finals de manga/anime decepcionants
Moderadors: Cloud, Pyzzy
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent
Pàgina 1 de 2 [16 missatges]   Anar a pàgina: 1, 2 Següent
Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 11:00   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Finals de manga/anime decepcionants
Autor Missatge
tesa

Ryushinchu
Ryushinchu

Registrat: 03 Mai 2006
Missatges: 1817
Génere:
Edat: 25
Bé, no sé quin èxit tindrà la cosa, però per provar-ho no es perd res. Doncs es tracta de comentar els finals de manga i/o anime que us han decepcionat. A veure què surt:

Per començar diré el de Bokurano, que tot just el vaig acabar de llegir l'altre dia. Si bé és una història que m'encanta al principi, decau al fer-se repetitiva, però el final... m'ha deixat amb la sensació que l'autor n'estava fart i l'ha acabat. Fatal.

Simplement no sobreviu ni un sol dels protagonistes del manga, a excepció del Zearth. Acaba com comença, un grup de nanos enganyats per algú a "jugar a salvar el món". No esperava pas un final feliç on se salvessin, però acabar tal qual comença, a corre-cuita... no sé, està bé que aquest home li agradin les històries tristes i pessimistes, però hi ha un moment en què tanta tristesa sembla que sigui perquè sí, sense cap raó.

I vosaltres, què penseu?
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 11:28   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Formatger

Arashinchu
Arashinchu

Registrat: 07 Gen 2007
Missatges: 145
Génere:
Per mi, el final del manga de Yu Yu Hakusho. No sé si m'ha decebut o no, simplement, vaig haver de remirar-me el volum diverses vegades a veure si era que estava mal imprès i li faltaven pàgines.

A l'últim moment, comença un nou torneig, on representa que hi ha d'haver enfrontaments molt esperat, i per tant, prometedors, però de sobte et trasllades de temps i et trobes els personatges comentant per damunt el torneig. Sembla moooolt que l'autor estava cansat i ho va finiquitar de pressa. Queda una opció però, si el que volia era ser original, perquè el protagonista perd aviat. Si és així, se salva una mica. Però qui sap...

Dragon no Fansub
http://dragonnofansub.new-forum.net/
Manga i anime en català
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 12:08   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Avalon

Usuari
Usuari

Registrat: 07 Ago 2009
Missatges: 19
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa
Génere:
Edat: 20
Navegador:
El final de Gantz i de Neon Genesis Evangelion es el pitjor...

De totes maneres sempre queda el manga per Gantz i les noves OVA's que estan treient els de Evangelion, ara mola el triple xD

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 12:51   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Kero

Moderadors
Moderadors

Registrat: 03 Des 2003
Missatges: 661
Ubicació: Vila Universitària, UAB
Génere:
Edat: 21
Navegador:
El final de Great Teacher Onizuka em va deixar molt decebut, ho recordo.. I això que la sèrie és brutal.

http://qchat.rizon.net/?&channels=%23animelliure
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor 
Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 12:59   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Aynodok

Ryushinchu
Ryushinchu

Registrat: 03 Feb 2006
Missatges: 1593
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Génere:
Navegador:
No només és el final que és decepcionant, ja que hi ha bastants moments lamentables. però el final ho és i molt. Parlo de Death Note.

Que després de tanta preparació i tanta punyeta de gent tan super-intel·ligent el gran ultra pla final consisteixi en que un mindundi miri per l'escletxa d'una porta és molt i molt lamentable. Si fins i tot per anar al lavabo feien estratègies més complexes i decents...
Val que està bé el tros del Light suplicant al Ryuk i tal, però de totes maneres és horrible...

Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 13:06   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Pachem

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 02 Abr 2006
Missatges: 500
Ubicació: Mallorca
Génere:
Final de Gantz/anime.

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Missatge Publicat: Dl 10 Ago 2009, 16:21   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Avalon

Usuari
Usuari

Génere:
Navegador:
Aynodok escrigué:
No només és el final que és decepcionant, ja que hi ha bastants moments lamentables. però el final ho és i molt. Parlo de Death Note.

Que després de tanta preparació i tanta punyeta de gent tan super-intel·ligent el gran ultra pla final consisteixi en que un mindundi miri per l'escletxa d'una porta és molt i molt lamentable. Si fins i tot per anar al lavabo feien estratègies més complexes i decents...
Val que està bé el tros del Light suplicant al Ryuk i tal, però de totes maneres és horrible...

Hòstia, el de Death Note també tela...

Missatge Publicat: Dt 11 Ago 2009, 00:14   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
LuXNa

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 22 Mai 2005
Missatges: 980
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Génere:
Edat: 22
Navegador:
El final de Slayers Next a Espanya. No se que coi li van fer, però l'anime acababa amb una imatge de la Reena dient: "Bueno, y ahora nos separamos". I ja està....

Un altre final que no em va agradar, el de Yu-Gi-Oh! GX, amb el Judai corrent i xisclant "Gotcha!"

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dt 11 Ago 2009, 00:47   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Nightsirk

Ryushinchu
Ryushinchu

Registrat: 18 Nov 2007
Missatges: 1698
Ubicació: Enies Lobby.
Génere:
Navegador:
Els finals que menys m'han agradat van ser el de Inuyasha (manga): força penós.

El de Death Note penso que per una vegada tots voliem que Light guanyés i canviés el món però "visto lo visto la cosa va acabar força cutre".

El final de Yuyu hakusho que bé, tot i que ja s'ha comentat això que l'autor faci un nou torneig i de sobte pum s'hagi acabat doncs com que no té gens de gràcia, ara bé, és original ja que el protagonista perd a la tercera ronda i aixi almenys trenca amb la ratxa de victories seguides durant la sèrie.

El final de Samurai Shamploo no és que no m'agrades però el vaig trobar una mica massa pim pam i penso que se'l podrien haber treballat una mica.
No nego que les batalles finals són bonisimes però això de que al final es separin i "adiós y muy buenas" bueno, està bé però nose, no em va matar i això que Samurai Shamploo és una pedaso de sèrie que en cada episodi es supera una mica mési més.

i bueno, Bola de Drac GT el final tpoc el vaig trobar super bo ja que tanta bola universal i etc...ralla una mica, almenys a mi m'hauria molat que la fusió en 4rta hagués estat suficient per vençer a l'últim drac ja que aquell parell en 4rta i fusionats ja era el novamás

Però bueno, tenim que pensar que el més difícil d'una sèrie és els inicis (que la sèrie atraigui) i els finals (que agradin) aixi que en el meu cas si el final no em convenç em quedo amb aspectes de la sèrie i jata.

A dormir!!

Nightsirk!!

Missatge Publicat: Dt 11 Ago 2009, 15:29   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Negi

Ishinchu
Ishinchu

Registrat: 15 Oct 2008
Missatges: 60
Ubicació: Girona
Génere:
Edat: 23
Navegador:
a part dels de Death Note y bola de drac (que am BdDZ ja tindria que haber acabat), les 2 altres patacades que me endut son els finals del manga de Slam dunk (sembla que l'autor es canses de dibuxar partits i resum en 1 pagina com acaba el torneig ') i la 2a peli de Sakura, que pode es pot entendre el fnal de la serie (cuan la sakura salta als braços den SHaoran dienli que l'estima i s'acaba... TOTS VOLIEM VEUREU!!!!)

Missatge Publicat: Dv 14 Ago 2009, 16:10   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
LuXNa

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 22 Mai 2005
Missatges: 980
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Génere:
Edat: 22
Navegador:
Sembla que a l'edició en Blu-Ray de Yu Yu Hakusho s'ha afegit un capitol final inedit. Bé, no és un capitol propiament dit, sino imatges estàtiques on els seiyuus van parlant.

Font: http://www.misiontokyo.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=4954

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dg 16 Ago 2009, 02:20   Tornar a dalt Anar a la part inferior 

Autor Missatge
Aljien

Usuari
Usuari

Registrat: 19 Des 2008
Missatges: 2
Génere:
Kero escrigué:
El final de Great Teacher Onizuka em va deixar molt decebut, ho recordo.. I això que la sèrie és brutal.

La vaig acabar fa dos dies y es veritat, la serie es molt bona, pero el final es bastante decepcionant. No dic més, que no vull dir cap spoiler, xD
Missatge Publicat: Dl 17 Ago 2009, 09:10   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Lee

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 15 Gen 2005
Missatges: 1179
Ubicació: Complement circumstancial de lloc
Génere:
Edat: 21
Navegador:
Buf, primer de tot, totes les que siguin adaptacions inacabades amb finals imaginaris o que es tanquin by the face.

Segon, les de Bones no adaptacions, les sèries són una meravella, però els seus finals solen ser molt en plan "has d'entendre la sèrie com la que és així que no et donem un final mamat per comprendre totes les fumades que has vist fins ara". Exemples com Eureka Seven, Darker than Black i molt probablement però l'haig d'acabar de veure, Bounen no Xamdou.

Tercer, casos que heu dit com Death Note, The End of Evangelion (a veure com s'ho monten els remakes), i afegeixo Code Geass R2, Macross Frontier, Gundam 00 S2...

:: Jackpot on Standby
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor 
Missatge Publicat: Dc 19 Ago 2009, 02:07   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Avalon

Usuari
Usuari

Génere:
Navegador:
Lee escrigué:
Buf, primer de tot, totes les que siguin adaptacions inacabades amb finals imaginaris o que es tanquin by the face.

Segon, les de Bones no adaptacions, les sèries són una meravella, però els seus finals solen ser molt en plan "has d'entendre la sèrie com la que és així que no et donem un final mamat per comprendre totes les fumades que has vist fins ara". Exemples com Eureka Seven, Darker than Black i molt probablement però l'haig d'acabar de veure, Bounen no Xamdou.

Tercer, casos que heu dit com Death Note, The End of Evangelion (a veure com s'ho monten els remakes), i afegeixo Code Geass R2, Macross Frontier, Gundam 00 S2...

La segona temporada de Mobile Suit Gundam no esta malament el final, a mi em va agradar. I no es gens decepcionant.

Missatge Publicat: Dc 19 Ago 2009, 02:53   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Nightsirk

Ryushinchu
Ryushinchu

Registrat: 18 Nov 2007
Missatges: 1698
Ubicació: Enies Lobby.
Génere:
Navegador:
Leee!!!

Quant de temps sense que comentesis!!!

A mi el final de Code geass R2 nose, el vaig trobar una mica del pal LOL!!!

Més que res, em va sorpendre una mica ·______·''

Nose de què em sorpen si les sèries tenen finals amb perdó "raros" i sense anar més lluny tot i no ser manga el final de Harry Potter tbé és vomitiu, amb això vull dir que fer un bon final és difícil i m'imagino que és imposible que agradi a tothom.

Amb el tema Slam dunk, una puta pena pk el partit contra el Sannou directament és una obra d'art. Un partit on es treu el suc que es trru a aquell partit és per treure's el barret però joder, tot i que el shohoku perdi ja podria haver-se currat una mica més el final posant un mini resum dels altres mach...joquese, una pena per tal i com va l'ultim partit.

Nightsirk!!

Mostrar missatges d'anteriors:  Ordenar per:   
Pàgina 1 de 2 [16 missatges]   Anar a pàgina: 1, 2 Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent

Mostrar la llegenda

Copyright  

Clica aquí per donar el teu suport a: Animelliure i fer la teva donació a www.pledgie.com !

Forum with support of Syndicator RSS

[ Temps: 0.7325s ][ Consultes: 8 (0.0024s) ][ Depuració activada ]