Web d'Animelliure | MangAnimelliure | Facebook d'Animelliure | Wiki d'Animelliure | Ràdio a la carta | Webxat | Tracker BT Majomo | Web d'Animelliure Fansub | Blog
Índex del Fòrum de Animelliure

Data i hora actual: Dt 07 Set 2010, 15:29
Totes les hores són UTC + 2 (DST en acció)
Veure els missatges des de la teva darrera visita
Veure els missatges sense resposta

[DD][MU] APM Especial 5è aniversari
Moderadors: Dragonera, Kero
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent
Pàgina 1 de 1 [5 missatges]  
Missatge Publicat: Dv 24 Jul 2009, 15:45   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
 [DD][MU] APM Especial 5è aniversari
Ho haveu vist????
Autor Missatge
Miles_prower

Arashinchu
Arashinchu

Registrat: 14 Gen 2007
Missatges: 130
Génere:
Bones!

Us porto l'especial d'APM (Alguna Pregunta Més?) que van fer l'altre dia a TV3, celebrant el 5è aniversari del programa.

Fitxa:

- Qualitat: TDTrip.
- Pes: 590 MB aprox.
- Còdec video: Xvid (.avi).
- Còdec audio: MP3 (128 Kbps)
- Resolució: 640 x 480 píxels.
- Compatible amb la gran majoria de reproductors compatibles amb DivX (reproductors DVD, consoles...).
- Òbviament, té els anuncis trets.

Captura:

Link:

http://www.megaupload.com/?d=A5512FAP

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dv 24 Jul 2009, 16:10   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Steve Maister

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 05 Mar 2008
Missatges: 511
Génere:
Navegador:
Només el vaig poder veure uns 5 minuts, així que ara el baixaré, moltes gràcies per penjar-lo!!
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dv 24 Jul 2009, 23:04   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
dtritus

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 29 Nov 2006
Missatges: 1051
Ubicació: Vallirana
Génere:
Edat: 21
Navegador:
Desde la meva perspectiva, va ser espectacular... el descarregaré per reveure'l.
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dv 31 Jul 2009, 11:21   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Formatger

Arashinchu
Arashinchu

Registrat: 07 Gen 2007
Missatges: 145
Génere:
Gràcies per l'aportació!
Per mi, l'APM, un dels millors programes de la història de tv3, per no dir una animalada més grossa (tot i que la penso ).
M'encantarà reveure-ho!
Missatge Publicat: Dv 07 Ago 2009, 02:29   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Avalon

Usuari
Usuari

Registrat: 07 Ago 2009
Missatges: 19
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa
Génere:
Edat: 20
Navegador:
Porto veient l'APM desde que va sortir i puc dir que es un dels millors programes que he vist en me vida, el que m'he arribat a riure mare meva xD

Downloading now!

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Mostrar missatges d'anteriors:  Ordenar per:   
Pàgina 1 de 1 [5 missatges]  
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent

Mostrar la llegenda

Copyright  

Clica aquí per donar el teu suport a: Animelliure i fer la teva donació a www.pledgie.com !

Forum with support of Syndicator RSS

[ Temps: 0.5763s ][ Consultes: 8 (0.0021s) ][ Depuració activada ]