Publicat: Ds 18 Abr 2009, 14:35
[Projecte] El gran Sushi - Mr. Ajikko
Autor
Missatge
tesa
Ryushinchu
Registrat: 03 Mai 2006 Missatges: 1817 Génere: Edat: 25
Molt bones, doncs bé, fa la tira de temps vaig comentar que faria aquesta sèrie i vaig trobar una persona que tenia els àudios de la versió catalana. D'això fa igual 2 anys i, a dia d'avui, segueixo sense tenir els àudios i veig que no arribaran mai. Fa força temps que no sé res de la persona en qüestió així que:
Us interessa la sèrie en japonès i subtítols en català ?
Tinc els vídeos i els subtítols en anglès.
Aviso, no la tindré per la setmana que ve ni per la següent. Ara mateix estic amb un parell de coses i, d'aquí res, la recta final a la universitat. I a l'estiu no sé on seré. O sigui que, si bé dic que la faria, també dic que igual no surt fins septembre. Quien avisa no es traidor.
Per qui no la recordi o no hagués nascut quan TVCatalunya la va emetre: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2623 .
Bé, tot això és per saber si sense audios catalans esteu interessats igualment. Que ja sé que molta gent la recordarà en català i la voldrà en català. Ni que si algú té els àudios en català...
Que vagi bé.
Publicat: Ds 18 Abr 2009, 15:35
Autor
Missatge
Guiru
Sushinchu
Registrat: 03 Des 2003 Missatges: 408 Ubicació: Badalona Génere: Edat: 24 Navegador:
Publicat: Ds 18 Abr 2009, 20:52
Autor
Missatge
korisan
Sanshinchu
Registrat: 28 Des 2006 Missatges: 251 Ubicació: Cervera Génere: Edat: 25 Navegador:
A mi també m'interessa, encara que no sigui en català
Si necessites ajuda en traduir i fer el timming ja saps ok?
Publicat: Ds 18 Abr 2009, 21:30
Autor
Missatge
xxx001
Sanshinchu
Registrat: 28 Set 2006 Missatges: 360 Ubicació: UHO Génere: Edat: 103 Navegador:
Jo tembé m'apunto .
Publicat: Dg 19 Abr 2009, 01:24
Autor
Missatge
stex3
Sushinchu
Registrat: 17 Abr 2005 Missatges: 568 Ubicació: Barcelona Génere: Edat: 28 Navegador:
Si que interessa.
Publicat: Dl 20 Abr 2009, 20:42
Autor
Missatge
Maki
Chishinchu
Registrat: 18 Mai 2004 Missatges: 4708 Ubicació: En una nevera enorme plena de cervesa Génere: Edat: 26 Navegador:
Per favor, per favor, per favor.
Publicat: Dl 20 Abr 2009, 21:39
Autor
Missatge
tesa
Ryushinchu
korisan escrigué:
Els subtitols son els dels DVDs xinesos de la serie i ja estan sincronitzats. L'unic inconvenient es que els noms dels personatges son els de la versio xinesa. I lo de traduir ja ho tindre en compte. Tinc alguns traduits, de fa temps. Quan m'hi posi en serio definitivament, mirare com esta la cosa i si veig que necessito un cop de ma clarament ho fare saber i et vindre a buscar.
Que vagi be.
Publicat: Dl 20 Abr 2009, 22:44
Autor
Missatge
josetaro
Sanshinchu
Registrat: 17 Jul 2005 Missatges: 272 Ubicació: la Terra, Rubí, Barcelona Génere:
Publicat: Dl 20 Abr 2009, 22:57
Autor
Missatge
black_50
Sanshinchu
Registrat: 21 Feb 2009 Missatges: 324 Ubicació: Mansió de les roses vermelles Génere: Edat: 17 Navegador:
Oh !
Jo també hi estic interessat, ja que no em sona (dec ser massa petit)
Si necessites alguna ajuda digam-ho també.
Publicat: Dl 20 Abr 2009, 22:59
Autor
Missatge
korisan
Sanshinchu
Registrat: 28 Des 2006 Missatges: 251 Ubicació: Cervera Génere: Edat: 25 Navegador:
tesa escrigué: korisan escrigué:
Els subtitols son els dels DVDs xinesos de la serie i ja estan sincronitzats. L'unic inconvenient es que els noms dels personatges son els de la versio xinesa. I lo de traduir ja ho tindre en compte. Tinc alguns traduits, de fa temps. Quan m'hi posi en serio definitivament, mirare com esta la cosa i si veig que necessito un cop de ma clarament ho fare saber i et vindre a buscar.
Que vagi be.
Ok!
Vine'm a buscar quan vulguis, ja estic impacient per veure un altre cop aquesta serie!!
Publicat: Ds 25 Abr 2009, 17:57
Autor
Missatge
Yumede
Ishinchu
Registrat: 05 Nov 2007 Missatges: 26 Génere:
Yo también la quiero
Si lo haces te lo agradeceré de por vida
Publicat: Dl 27 Abr 2009, 14:09
Autor
Missatge
eicos
Usuari
Registrat: 07 Abr 2009 Missatges: 2 Génere:
Què gran, aquesta sèrie!!! Sí que interessa, sí!
Publicat: Dc 29 Abr 2009, 19:59
Autor
Missatge
tesa
Ryushinchu
josetaro escrigué: el títol bo de la sèrie (el que sortia als crèdits) és petit xef, tot i que molts la coneixíem per el gran sushi
Podent cagar-la, el títol de la sèrie és Mr. Ajikko. El petit xef és la versió francesa i el Gran Sushi la versió catalana. Ara, és possible que TVC comprés la versió francesa i per això sortís Petit xef. Si és això a què et refereixes.
Que vagi bé.
Publicat: Ds 02 Mai 2009, 09:11
Autor
Missatge
Formatger
Arashinchu
Registrat: 07 Gen 2007 Missatges: 145 Génere:
Jo estaria encantat de tornar-la a veure. Quins records....
Sí que molaria més la versió catalana, però suposo que d'on no n'hi ha no en raja, i amb aquesta sèrie que sembla gran utopia de les releases, em sembla que fer-la amb subtítols serà un èxit digne d'agrair.
Així que, evidentment, voto per sí. Gràcies!
Publicat: Dc 06 Mai 2009, 03:11
Autor
Missatge
Sheikah
Sanshinchu
Registrat: 07 Ago 2004 Missatges: 311 Ubicació: Catalunya Génere: Edat: 23 Navegador:
Jo tinc un capítol... Però només un. I una flor no fa estiu.
Per cert, Luk Internacional ha llicenciat la sèrie fa poc, així que és molt probable que TV3 o alguna cadena local la compri i la puguem tornar a gaudir en català properament... Amb la crisi que estan vivint a TV3, no m'estranyaria gens: és una sèrie que ja tenen doblada i que, per tant, és una despesa considerable menys, i, a més a més, és una sèrie antiga així que la llicència no deu anar gaire cara.
Per cert:
Cita: el títol bo de la sèrie (el que sortia als crèdits) és petit xef, tot i que molts la coneixíem per el gran sushi
Cita: Podent cagar-la, el títol de la sèrie és Mr. Ajikko. El petit xef és la versió francesa i el Gran Sushi la versió catalana.
El que sortia als crèdits no és "Petit xef" sinó "El gran suixi", catalanitzat. Comprova-ho
_________________Sheikah · Esbotzegat