Web d'Animelliure | MangAnimelliure | Facebook d'Animelliure | Wiki d'Animelliure | Ràdio a la carta | Webxat | Tracker BT Majomo | Web d'Animelliure Fansub | Blog
Índex del Fòrum de Animelliure

Data i hora actual: Dv 10 Set 2010, 03:24
Totes les hores són UTC + 2 (DST en acció)
Veure els missatges des de la teva darrera visita
Veure els missatges sense resposta

[AF] DOUBT - 11/20
Moderadors: Dragonera, kenshinbh, Teparta
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent
Pàgina 1 de 4 [60 missatges]   Anar a pàgina: 1, 2, 3, 4 Següent
Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 20:38   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
[AF] DOUBT - 11/20
Actualitzat - 09.08.09
Autor Missatge
tesa

Ryushinchu
Ryushinchu

Registrat: 03 Mai 2006
Missatges: 1817
Génere:
Edat: 25
DOUBT

Cinc persones es desperten en una sala secreta. Davant d'ells hi ha un cos penjant del sostre. Sobre els seus cossos, hi ha uns codis de barres estranys. Només hi ha una manera de sortir: sobreviure. Han d'anar junts i trobar el Llop ocult entre ells.

Autor: Tonogai Yoshiki
Estat actual: 4 volums/20 capítols + Especial
Any d'inici: 2007

Equip:

traductora: tesa
correctores: peacegirl, Ran
netejadors/a: HerS, Ran, Sanji
editors: Kaku, Stargate, Uzu

Descàrregues

Volum 1 capítol 1
Compartim
MangaAnimelliure Online
Megaupload
Rapidshare
Submanga Online

Volum 1 capítol 2
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 1 capítol 3
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 1 capítol 4
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 2 capítol 5
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 2 capítol 6
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 2 capítol 7
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 2 capítol 8
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 2 capítol 9
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Submanga Online

Volum 3 capítol 10
Compartim
MangaAnimelliure Online
Rapidshare
Megaupload
Submanga Online

Volum 3 capítol 11
Compartim
[url=]MangaAnimelliure[/url] Online
Rapidshare
Megaupload
Submanga Online

Doncs apa, que ho disfruteu.

Editat per darrera vegada per tesa el Dg 09 Ago 2009, 15:32, editat 33 cops en total
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 21:04   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Pyzzy

Moderadors
Moderadors

Registrat: 03 Des 2003
Missatges: 3300
Ubicació: Can'-Ka No Rey
Génere:
Navegador:
Gràcies nois

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor 
Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 22:28   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Uzu

Chishinchu
Chishinchu

Registrat: 26 Nov 2004
Missatges: 6323
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.
Génere:
Edat: 21
Navegador:
tesa pro no em posis la portada en japo xD

Per cert, no hem avisat, però aquest manga és GORE.
Per si alguna ment influenciable com la de l'OTAKU ho mira sense prevenir-se i després té malsons i ens denuncia

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 22:47   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Hawkins

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 24 Feb 2007
Missatges: 1308
Ubicació: Hora del te
Génere:
Edat: 24
Navegador:
Sé que queda lleig dir-ho, però només veient la portada i llegint la sinopsi d'aquest manga, em crida mil vegades més l'atenció que Double arts . És veritat.
Aquests caps de conill, encara que fossin d'ase, em commouen. A veure què tal aquest primer capítol, i gràcies per la pujada.

Última hora / Hora del te
Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 22:58   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
tesa

Ryushinchu
Ryushinchu

Génere:
Millor així, Uzu? Vaig posar la que havia posat al fansub quan vaig crear el projecte. Suposo que et refereixes a això.

I gore gore.... de moment me'ls he llegit tots i a veure, no és per nens, però gore tampoc.

I Hawkins, jo va ser veure la portada amb els conills i quedar presa. Llegir una sinopsi (que no aquesta que he posat que és la de la portada del primer volum) i decidir llegir-ho. M'està agradant força.

Bona nit.
Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 23:03   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Uzu

Chishinchu
Chishinchu

Registrat: 26 Nov 2004
Missatges: 6323
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.
Génere:
Edat: 21
Navegador:
Normal, jokins, sobretot amb la cara d'assassí maníac que tens xD
Una és emotiva, i aquesta és... pos com una peli de por psicològic xD

Per cert, no he agraït la feina, gràcies equip!
I gràcies per canviar la portada, sé que era una tonteria, però m'ha sobtat xD (tampoc calia canviar-la, si total, només és una mostra xD .-p)

Dona, no és gore gore, però sortiria amb un maco +18 si la portessin aqui.
És més gore berserk, o gantz, per exemple.
Ara, al capítol 1 de doubt, la pàgina doble final em va regirar l'estòmac xD

La sèrie és més angoixant, tot i que, personalment, trobo que es fa força confusa.
A més de capítols "buits", com el 13, que vaig llegir ahir: molen MOLT les dues planes dobles, però a la resta de capítol no hi ha RES de clar xD

Missatge Publicat: Dj 31 Jul 2008, 23:32   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
.:MorPheuS:.

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 08 Gen 2006
Missatges: 993
Ubicació: Barcelona
Génere:
Edat: 26
Navegador:
Doncs el mirarem, perquè... m'agrada el gore, MWAHAHAHA

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dv 01 Ago 2008, 01:08   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Hawkins

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 24 Feb 2007
Missatges: 1308
Ubicació: Hora del te
Génere:
Edat: 24
Navegador:
Uzu escrigué:
Normal, jokins, sobretot amb la cara d'assassí maníac que tens xD

Si tornes a qüestionar els meus trets físics angelicals, t'envio directament a Sibèria . I tranquil, que aquella expressió malèvola va ser puntual, només estava calculant la forma d'encertar bé les boles sense causar danys i perjudicis a ningú. A més, no cal dir que qui em va fotografiar (un que jo em sé) buscava fer caure la meva reputació.
Demà comento sobre aquest manga.

Última hora / Hora del te
Missatge Publicat: Dv 01 Ago 2008, 03:16   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
OTAKU

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 07 Mai 2007
Missatges: 650
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$
Génere:
Edat: 17
Navegador:
Uzu escrigué:
tesa pro no em posis la portada en japo xD

Per cert, no hem avisat, però aquest manga és GORE.
Per si alguna ment influenciable com la de l'OTAKU ho mira sense prevenir-se i després té malsons i ens denuncia

Ja deia jo que feia temps que no sortia de les teves tecles el meu nick Uzu-kun

Llavors la llegeixo o no?

Mmmmm, no se no se.... Avui tenia pensat no dormir en tota la nit. Així que no somiare xDDDD Ja os dire algo ( si no em traumo i em suïcido )

Gracies.
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Missatge Publicat: Dt 05 Ago 2008, 12:23   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
amala

Arashinchu
Arashinchu

Registrat: 13 Feb 2007
Missatges: 191
Ubicació: Terrassa
Génere:
Edat: 20
M'encanta *o*! L'heu de continuar, anims !!

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dc 06 Ago 2008, 09:31   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
redox

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 16 Abr 2006
Missatges: 259
Ubicació: Terrassa
Génere:
Navegador:
Doncs si hi ha sang i fetge s'haurà de llegir . Moltes gràcies a tot l'equip

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dc 06 Ago 2008, 13:13   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Ran

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 08 Oct 2006
Missatges: 810
Ubicació: in the middle of nowhere
Génere:
Edat: 19
Navegador:
uoooo

a veure si me'l llegeixo xD ni que corregint ja em vaig enterar de casi tot .. xD
ara només falta que l'uzu em digui: ja t'ho dic jo que t'ho has de llegir abans en anglès..
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dc 06 Ago 2008, 19:30   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Steve Maister

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 05 Mar 2008
Missatges: 511
Génere:
Navegador:
Descarregat i llegit, està força bé, ja tinc ganes de llegir el següent
Missatge Publicat: Dv 08 Ago 2008, 08:40   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
anilef

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 01 Feb 2007
Missatges: 572
Ubicació: Alt empordà
Génere:
Edat: 23
Me l'acabo de llegir i està molt xulo! Ja tinc ganes de llegir el següent! Gràcies per la feina!

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dl 11 Ago 2008, 17:53   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Re: [AF] DOUBT - 02/?
Actualitzat - 11/08/08
Autor Missatge
tesa

Ryushinchu
Ryushinchu

Génere:
Volum 1 capítol 2
Compartim
Rapidshare

Que vagi bé!
Mostrar missatges d'anteriors:  Ordenar per:   
Pàgina 1 de 4 [60 missatges]   Anar a pàgina: 1, 2, 3, 4 Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent

Mostrar la llegenda

Copyright  

Clica aquí per donar el teu suport a: Animelliure i fer la teva donació a www.pledgie.com !

Forum with support of Syndicator RSS

[ Temps: 0.6893s ][ Consultes: 8 (0.0029s) ][ Depuració activada ]