Web d'Animelliure | MangAnimelliure | Facebook d'Animelliure | Wiki d'Animelliure | Ràdio a la carta | Webxat | Tracker BT Majomo | Web d'Animelliure Fansub | Blog
Índex del Fòrum de Animelliure

Data i hora actual: Dv 03 Set 2010, 07:26
Totes les hores són UTC + 2 (DST en acció)
Veure els missatges des de la teva darrera visita
Veure els missatges sense resposta

[DD] ReBoot en català
Moderadors: Dragonera, Kero
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent
Pàgina 1 de 6 [89 missatges]   Anar a pàgina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Següent
Missatge Publicat: Dv 13 Jun 2008, 01:18   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
 [DD] ReBoot en català
Descarregar els episodis en català a la primera pàgina.
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Registrat: 01 Jun 2008
Missatges: 46
Ubicació: Terrassa, Vallès
Génere:
Edat: 22
ReBoot
EN CATALÀ
Contingut:
1.Descàrrega d'episodis en català
2.Espai d'informació de la sèrie

1.DESCÀRREGA D'EPISODIS EN CATALÀ:

TEMPORADA 1 (1994)
Episodi 01 - L'Esquerda
Episodi 02 - Cursa Contra el Rellotge
Episodi 03 - El Ràpid i el Menjar
Episodi 04 - El Virus Medusa
Episodi 05 - La Baralla
Episodi 06 - A la Panxa de la Bèstia
Episodi 07 - El Binomi Sanguinari
Episodi 08 - Enzo el Llest
Episodi 09 - Mags, Guerrers, i un Consell del Nostre Patrocinador
Episodi 10 - El Gran Robatori del Cervell
Episodi 11 - Per Molts Anys
Episodi 12 - Crisi d'Identitat, 1ª Part
Episodi 13 - Crisi d'Identitat, 2ª Part

TEMPORADA 2 (1995)
Episodi 14 - Infecció: descàrrega 1
Episodi 15 - El Mestre de Codis
Episodi 16 - Quan Xoquen Dos Jocs
Episodi 17 - Bad Bob
Episodi 18 - Finestres Pintades: descàrrega 1, descàrrega 2
Episodi 19 - AndrAIa: descàrrega 1, descàrrega 2
Episodi 20 - El Monstre de Nuls: descàrrega 1, descàrrega 2
Episodi 21 - Gigabyte: descàrrega 1, descàrrega 2
Episodi 22 - No et Fïis de Ningú: descàrrega 1
Episodi 23 - Guerres de la Web

TEMPORADA 3 (1997)
Episodi 24 - Per Solucionar i Defensar
Episodi 25 - Entre l'Ós Rentador i el Mur
Episodi 26 - Mur de Foc
Episodi 27 - Joc Finalitzat
Episodi 28 - Icones
Episodi 29 - Allà on Cap Follet Mai No Ha Arribat
Episodi 30 - El Número 7
Episodi 31 - L'Episodi Sense Nom
Episodi 32 - El Retorn del Binomi Sanguinari
Episodi 33 - Els Límits del Més Enllà
Episodi 34 - Genets de la Tempesta
Episodi 35 - Els Paranys de la Mouse
Episodi 36 - Megaframe
Episodi 37 - Confrontació
Episodi 38 - Daltabaix del Sistema
Episodi 39 - Fi del Programa

TEMPORADA 4 (2001)
Pel·lícula 1 - Daemon Envaeix
Pel·lícula 2 - Els Meus Dos Bobs

CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES DE LA DESCÀRREGA:

Sèrie: ReBoot
Idioma: Català (temporades 1, 2 i 3)
Format de video (a escollir): MPEG-2 (descàrrega 1) // WMV (descàrrega 2)
Tamany/episodi (a escollir): 490 MB aprox. (descàrrega 1) // 230 MB aprox. (descàrrega 2)
Durada/episodi: 22 min. aproximadament
Web de descàrrega: Megaupload (www.megaupload.com)

La iniciativa de que tothom pugui gaudir de ReBoot ha estat promoguda conjuntament entre diversos usuaris, davant la improbable reemissió de la sèrie en català. Tots els episodis que es trobin disponibles per a la descàrrega tenen el consentiment del propietari de la cinta, de cara a la seva difusió.
Egarenc, 13/06/2008

Agraïments: Alistairback, Daerun, Bilkoff, Edokun, neruconan, domodark, p@1, suloku.

2.ESPAI D'INFORMACIÓ DE LA SÈRIE

ReBoot va néixer l'any 1994. Es tracta d'una sèrie televisiva d'animació d'acció i aventures amb un argument lleugerament complex i original, que s'ha emès en molts països com Canadà, Estats Units, Russia o Gran Bretanya, entre d'altres. A Espanya va ser doblada en espanyol i en català, aquesta darrera emesa pel programa "Club Super 3" de TVC en dues ocasions (només les tres primeres temporades). ReBoot és un referent de l'animació mundial, doncs té l'honor de ser la primera producció animada exclusivament per ordinador.

Va ser produida per la companyia canadenca Mainframe Entertainment Inc., amb Gavin Blair i Ian Pearson com a creadors principals. La sèrie consta de quatre temporades, fetes entre els anys 1994 i 2001, i després va quedar suspesa, quedant sense resoldre l'argument. El col·lectiu d'aficionats de ReBoot d'arreu del món, a base de peticions i suport incondicional, ha aconseguit que la companyia canadenca Rainmaker Entertainment (que va adquirir Mainframe) s'hagi compromès a concloure la sèrie amb una cinquena temporada, la qual podria fer-se realitat durant els pròxims anys.

A banda de les quatre temporades ReBoot també ha donat a néixer un videojoc per a Play Station 1, un còmic virtual en anglès, un parell de produccions per a l'Imax, una col·lecció de figures, etcètera.

La complexitat argumental pot ocasionar dubtes al veure la sèrie. Per això val la pena tenir en compte les següents explicacions, resumides al màxim:

ReBoot tracta sobre la vida dins dels ordinadors. Un ordinador, conté en el seu interior un sistema que funciona amb vida pròpia! Però nosaltres (els usuaris) no ens n'adonem. Un sistema en el món de ReBoot, és equivalent a una ciutat al nostre món. Hi viuen binomis, follets, guardians, virus... tots ells relacionats amb el món de la informàtica.

Així doncs, en el començament dels temps, cada sistema era independent i aïllat de la resta. Però amb l'arribada de l'internet, aquests sistemes començaven a estar relacionats entre si, conformant la denominada Xarxa. El Super Ordinador és el sistema més gran de la Xarxa, on s'hi poden trobar recursos il·limitats, l'acadèmia de guardians, i moltes altres coses que no disposen els petits sistemes.

Només es pot accedir a altres ciutats a través de portals. Un portal o porta, enllaça instantàniament a una altra ciutat, sigui quina sigui. Només es poden generar a partir d'esquerdes/escletxes, les quals poden ser estabilitzades pels guardians, tot i que també hi ha altres mètodes d'estabilització. Per a crear una porta que enllaçi a un altre sistema, resulta imprescindible que el sistema es trobi implícitament conectat a la Web (i per tant formi part de la Xarxa).

Cal esmentar, que també es pot accedir als sistemes des de dins de la Web, però en aquest cas s'ha de coneixer l'ubicació exacta de l'esquerda i viatjar-hi físicament tot i els perills que la Web comporta. La Web és comparable a un univers, i per tant entrar-hi sense una conscient preparació pot significar la mort, degut a la densitat de les dades i a les criatures immundes que hi abunden. D'altra banda, tots els sistemes que es troben conectats ho estàn implícitament, doncs un portal obert que enllaçi amb la Web directament, podria significar la destrucció del sistema.

Un sistema qualsevol, està compost per un centre de càlcul/oficina de principis, i per diversos sectors:
- En el centre de càlcul es processa tota la informació del sistema i des d'aquí es controla la ciutat. A l'interior del centre hi ha el nucli, que és la major font d'energia que fa funcionar el sistema.
- Un sector és comparable a un barri. Els habitants del sistema viuen en els seus respectius sectors, depenent de la seva funció. Hi ha sectors comercials, sectors d'entreteniment, sectors residencials, etcètera.

L'acció de la sèrie es concentra en un petit i modest sistema, anomenat Mainframe o Sistema Principal. Aqui hi viu en Bob, un guardià de color blau que ha de fer front a tots els perills als que s'enfronta la ciutat. En Bob té l'ajuda de la Dot (comandant del Sistema), l'Enzo (el germà petit de la Dot), en Frisket (el gos de l'Enzo) i en Phong (savi responsable del centre de càlcul), entre d'altres. A la ciutat també hi viuen 2 virus molt perillosos, especialment en Megabyte, i en menor mesura l'Hexadecimal. Entre tots plegats sempre aconsegueixen frenar les accions malignes dels virus i els seus sequaços.

A la vegada, en Bob també s'ha d'encarregar de guanyar els jocs que envia l'usuari (és a dir, nosaltres). Aquests jocs son carregats a dins del sistema, en forma de cub, de color violeta. Una derrota en aquests "cubs de joc" faria que els habitants del sector quedessin anulats, cosa que el guardià mai permetria que passés. En cada joc, per costum, s'ha de fer "ReBoot!", que consisteix en fer doble-clic a la icona personal tot dient la paraula màgica. Fer ReBoot proporciona armes i material útils per a guanyar la partida.

La sèrie es podria dividir en dues etapes diferenciades:

La primera etapa correspondria a la primera temporada i la meitat de la segona. Amb aquesta vintena d'episodis, se'ns presenta la vida quotidiana del Sistema Principal. Els episodis són pràcticament independents, i representen histories particulars i curtes (conflictes "menors"). També és una etapa diferenciada pel fet de que l'argument d'aquests episodis està aparentment adreçat a edats infantils o juvenils, amb històries que acaben amb final feliç, on el guardià Bob acaba sempre resolent els conflictes que es presenten, ja sigui davant dels virus Megabyte o Hexadecimal, l'usuari dels jocs, o altres individus. Probablement el tema més corrent d'aquest període és l'intenció d'en Megabyte d'obrir un portal al Super Ordinador, intenció que apareix en diversos episodis però que acaba sense èxit doncs el guardià ho impedeix sempre.

La segona etapa de la sèrie correspondria als darrers episodis de la segona temporada i tota la tercera temporada, coincidint amb l'entrada d'un nou personatge tant essencial com és l'AndrAIa. A partir d'aquest moment els episodis ja no tenen cap mena d'independencia, sinó que estan tots relacionats. A més a més, l'argument pren un rumb molt més seriós, complex i adreçat a un públic més adult, tenint en compte la dinàmica negativa a la que entrarà el Sistema Principal i els seus protagonistes.

- Bob: És el guardià nº452 de la Xarxa, responsable de la defensa del Sistema Principal. És de color blau.
- Dot Matriu: És la commandant del Sistema Principal, i mà dreta d'en Bob. També és propietaria de "Dot's Dinner", un restaurant molt concorregut situat al sector Baudway, nivell 1. La Dot és de color verd.
- Enzo Matriu: És el germà petit de la Dot, i admira profundament a en Bob, a qui sempre acompanya. Al perdre's als jocs i fer-se gran, passa a denominar-se simplement Matriu. Igual com la seva germana, és de color verd.
- Phong: És el savi responsable de la defensa del Centre de Càlcul. Sovint li demanen consells.
- Frisket: És un gos vermell, gran i intel·ligent, que normalment acompanya a l'Enzo i l'ajuda amb tot.
- Megabyte: És un virus. Les seves aspiracions son dominar el sistema i obrir un portal al Super Ordinador, però en Bob ho impedirà.
- Hexadecimal: És un virus. Coneguda per les seves màscares, no és tant violenta com en Megabyte però en Bob també li haurà de parar els peus d'en tant en tant.
- Hack i Slash: Són robots que serveixen a en Megabyte. Són de color vermell (Hack) i blau (Slash).
- Scuzzy: És la mascota de l'Hexadecimal.
- Mouse: És una hacker de la Xarxa, vella amiga d'en Bob. En els seus inicis treballa per a guardians o fins i tot virus, però des de que s'instala a Mainframe vetlla per la protecció de la ciutat.
- AndrAIa: Follet de joc que està estretament relacionada amb l'Enzo d'ençà que es coneixen al joc "Tresor perdut de l'Atlàntida".
- Capacitador: conegut com a Gavin o vulgarment "El Binomi Sanguinari" és un pirata que, al capdavant de la seva tripulació, és especialment important doncs s'uneix a en Matriu en el seu viatge a la Web, per retornar a Mainframe. El seu vaixell respon al nom de "Saucy Mare".
- Senyor Cristopher: binomi 0, secretari i ajudant principal de'n Capacitador.
- Senyor Andrews: binomi 1, timoner del Saucy Mare.
- Princesa Bula: binomi 1 de proporcions desmesurades, que acompanya sempre la tripulació del Saucy Mare.
- Turbo: Líder dels guardians de la Xarxa.
- Ray Tracer: conegut com el "Surfista de la Web", és un motor de recerca de darrera generació. Tot i els conflictes que té amb en Matriu, forma part de l'expedició de tornada a Mainframe.
- Mike la TV (el televisor): Personatge còmic que resideix a Mainframe, característic per les seves entrevistes inoportunes.
- AL: Propietari del restaurant AL's, de mejar lent. No apareix mai a la sèrie, i l'únic que fa és dir des de la distància la paraula "Que?". Va acompanyat sovint del seu cambrer, que sí que apareix en diverses ocasions.
- Cyrus: Binomi 1, que té un rol una mica ambigu. Principalment se'l coneix per ser un espia de'n Megabyte.

Nota: Els binomis componen la major part de la població. Poden tenir la forma de 0 o de 1, independentment del sexe. A ReBoot, moltes de les coses estan relacionades amb el sistema de numeració informàtic (1's i 0's)

IMATGES

...Dot i Bob
...Megabyte
...Bob i Dot
...Enzo
...Phong i jove AndrAIa
...Enzo, Frisket i AndrAIa
...Hexadecimal
...Mouse
...AndrAIa
...Ray Tracer i Matriu
...Capacitador
...Hack, Mike la TV i Slash

>Forum d'Animelliure - Projecte ReBoot (discussió anterior)

>Viquipèdia (article en català)

>ReBoot.com
>ReBoot Official Fansite
>Slack & Hash - scripts en anglès
>Starman - imatges i centenars de fotogrames

ReBoot!

Editat per darrera vegada per egarenc el Ds 20 Jun 2009, 19:03, editat 182 cops en total
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dv 13 Jun 2008, 01:27   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
Primer episodi disponible! (descarregar, a dalt)

ReBoot!

Editat per darrera vegada per egarenc el Dv 11 Jul 2008, 00:49, editat 8 cops en total
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dv 13 Jun 2008, 11:17   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
.:MorPheuS:.

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 08 Gen 2006
Missatges: 993
Ubicació: Barcelona
Génere:
Edat: 25
Navegador:
Ostres, doncs gràcies per pujar aquesta sèrie. Em porta força records. Em sembla que quan vaig veure aquesta sèrie vaig decidir que seria informàtic

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dv 13 Jun 2008, 20:45   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
 Ostres!
Autor Missatge
Vincent

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 31 Gen 2005
Missatges: 567
Ubicació: Old Home
Génere:
Edat: 24
Quina grata sorpresa, una altra sèrie que semblava que mai tindríem, directament en DD. Good Job!

Una pregunta. Tens tots els capítols? Com que has pujat un de la segona temporada...

Nga dww!
^:angelno^

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dv 13 Jun 2008, 22:48   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Re: Ostres!
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
Vincent escrigué:
Una pregunta. Tens tots els capítols? Com que has pujat un de la segona temporada...

De moment només tinc els episodis 18-22 i 24-39. Però el P@1 m'ha d'enviar material que ell té, on teòricament hi ha quasi tots els episodis que faltin de les temporades 1 i 2. La idea és penjar-los tots...

ReBoot!

Missatge Publicat: Ds 14 Jun 2008, 13:24   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
P@1

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 20 Des 2007
Missatges: 225
Ubicació: Vila-real
Génere:
Edat: 17
Navegador:
bona feina Enric!

encara no t'ho he enviat perque correus estava tancat (no se si era per els camions)

total que cuan ha arrivat el meu pare a casa li ho he contat i m'ha dit que primer farem unes copies en CDs i despres que t'ho envie a contra reembols

perdona pero es que el meu pare es un malfiat

PD: cuan t'ho envie no fa falta que em gravis aquestos dvds amb molta cualitat i mels enviis, amb tindre les copies i aquets capitols per a descarregar em va be

PDD: ho sento molt et fare esperar un poc mes

see you later space cowboy
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger 
Missatge Publicat: Ds 14 Jun 2008, 14:02   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
P@1 escrigué:
PDD: ho sento molt et fare esperar un poc mes

no passa res home!

quan puguis m'ho envies Tinc curiositat per saber, com ho passareu a CD's?

ReBoot!

Missatge Publicat: Ds 14 Jun 2008, 17:01   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
domodark

Ishinchu
Ishinchu

Registrat: 21 Gen 2007
Missatges: 31
Génere:
Demà al matí estarà per descarregar la versió en WMV que ocupa 233 Mb i té una gran qualitat de imatge

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Ds 14 Jun 2008, 21:40   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
Segon episodi, ja disponible a Megaupload.

--->DESCARREGAR 2x06 "ANDRAIA": GRABACIÓ K3 (490 MB, MPEG2) // V.ECONÒMICA YTV (230 MB, WMV) per Domodark
L'Enzo s'avorreix molt perquè no té amics a la ciutat, i a més a més la Dot li prohibeix d'entrar als jocs tot sol. No en fa cas, i entra a un joc que resultarà ser un dels més dificils que hagin caigut mai al Sistema Principal. A dins del joc hi coneixerà una noia, follet del joc, que es farà amiga de l'Enzo i plegats intentaràn de guanyar la partida. // Un dels grans episodis de la sèrie.

Ben aviat, 2x07 "El Monstre de Nuls"

ReBoot!

Editat per darrera vegada per egarenc el Dl 16 Jun 2008, 10:32, editat 1 cop en total
Missatge Publicat: Ds 14 Jun 2008, 21:46   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
domodark escrigué:
Demà al matí estarà per descarregar la versió en WMV que ocupa 233 Mb i té una gran qualitat de imatge

Gràcies a tu podrem gaudir de ReBoot en menor tamany, i qualitat possiblement millor que la original del K3. Et mereixes un aplaudiment...

ReBoot!

Missatge Publicat: Dg 15 Jun 2008, 01:03   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Blynker

Ishinchu
Ishinchu

Registrat: 27 Jul 2005
Missatges: 39
Génere:
Moltes gràcies per pujar-la tio! Jo la seguia de petit.. quins records jeje

Se que és molt demanar, pero tens algun gravat que hi hagi els openings sencers?

Estic baixant-me-la amb angles i diuen que es bastanta qualitat i miraria de fer un montatge...

Si el tens enviam un MP.

Gràcies!!

Vincent: Records al "jonàs" xDDDDDcom va tot!?
Missatge Publicat: Dg 15 Jun 2008, 01:27   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
Blynker escrigué:
Se que és molt demanar, pero tens algun gravat que hi hagi els openings sencers?

Em sap greu però no. Sempre hi ha aquest marge d'error, de posar el REC quan comença.

ReBoot!

Missatge Publicat: Dg 15 Jun 2008, 03:23   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
dj_hahn

Usuari
Usuari

Registrat: 29 Mai 2008
Missatges: 3
Génere:
Fa temps k l'estic buscan akesta serie pk kuan ere petit el seguie i per fi l'he trbat moltes gracies
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Missatge Publicat: Dg 15 Jun 2008, 10:33   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
domodark

Ishinchu
Ishinchu

Registrat: 21 Gen 2007
Missatges: 31
Génere:
Primer episodi ja disponible

DESCARREGAR 2X05 ''FINESTRES PINTADES'': V.ECONÒMICA YTV (230 MB, WMV)
Aquesta versió es possible gràcies a egarenc

Ben aviat estarà disponible el episodi 2x06 en aquest format

Blynker jo tinc els capítols en anglés que segurament seran els que tú t'estas baixant que tenen bona qualitat, amb aquest faig el muntatge i si que porten l'opening sencer però necesito l'audio en català i com no està sencer ho he tallat, tranquil que si aconseguieixo l'audio del opening en català sencer ho pujaré

Missatge Publicat: Dg 15 Jun 2008, 10:47   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
egarenc

Ishinchu
Ishinchu

Génere:
domodark escrigué:
DESCARREGAR 2X05 ''FINESTRES PINTADES'': V.ECONÒMICA YTV (230 MB, WMV)
Aquesta versió es possible gràcies a egarenc

Ben aviat estarà disponible el episodi 2x06 en aquest format

(m'has plagiat l'entrada... jaja)

domodark escrigué:
...porten l'opening sencer però necesito l'audio en català i com no està sencer ho he tallat, tranquil que si aconseguieixo l'audio del opening en català sencer ho pujaré

Pos com no ho tingui el Pau... ningú més pot tenir els audios, tret de nosaltres dos i tvc.

---

Ara et poso l'enllaç a dalt

ReBoot!

Mostrar missatges d'anteriors:  Ordenar per:   
Pàgina 1 de 6 [89 missatges]   Anar a pàgina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent

Mostrar la llegenda

Copyright  

Clica aquí per donar el teu suport a: Animelliure i fer la teva donació a www.pledgie.com !

Forum with support of Syndicator RSS

[ Temps: 1.0658s ][ Consultes: 8 (0.0104s) ][ Depuració activada ]