Web d'Animelliure | MangAnimelliure | Facebook d'Animelliure | Wiki d'Animelliure | Ràdio a la carta | Webxat | Tracker BT Majomo | Web d'Animelliure Fansub | Blog
Índex del Fòrum de Animelliure

Data i hora actual: Dv 10 Set 2010, 02:21
Totes les hores són UTC + 2 (DST en acció)
Veure els missatges des de la teva darrera visita
Veure els missatges sense resposta

Avatar: L'ultim mestre de l'aire [61/??] V2
Moderadors: Dragonera, Kero
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent
Pàgina 13 de 15 [225 missatges]   Anar a pàgina: Anterior 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Següent
Missatge Publicat: Dv 17 Oct 2008, 22:45   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
no tinc l'emule
Autor Missatge
enjoy_the_swim

Usuari
Usuari

Registrat: 14 Oct 2008
Missatges: 2
Génere:
merci per contestar.
la veritat es k no tinc l'emule, xo el vaig tenir. anava molt b xo un dia d cop i sense avis em vaig kedar sense servidors, no se xk x aixo em vaig baixar l'ares. puc baixarme'l amb aquest d'alguna manera? també tinc el bittorrent... aiam si puc evitar descargar un altre programa
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Missatge Publicat: Dv 17 Oct 2008, 22:55   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Lucci

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 01 Oct 2007
Missatges: 1116
Génere:
Navegador:
Això s'ha dit molts cops per aquí

Els links ed2k funcionen amb Emule i els seus mods, per tant l'hauras de baixar i els servidors és perquè no ho tenies ben configurat, a la secció de servei tècnic hi ha un post de configuració de l'emule
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dv 17 Oct 2008, 23:58   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
xaiman

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 15 Set 2006
Missatges: 663
Ubicació: al planeta d'en kaito
Génere:
Edat: 22
Navegador:
grasies pel 61 i asta la proxima

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat 
Missatge Publicat: Dc 29 Oct 2008, 11:18   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
suloku

Usuari
Usuari

Registrat: 02 Jul 2007
Missatges: 24
Génere:
Gracies a algu que esta compartint a 300 i scatch kBps en 24 hores he baixat els ultims 25 capitols que hem faltaven :p

Moltes gracies per compartir aquesta gran sèrie, l'he vist casi tota seguida
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email 
Missatge Publicat: Dc 29 Oct 2008, 12:16   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
crumusant

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 27 Gen 2008
Missatges: 1030
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Génere:
Edat: 18
Navegador:
suposut que sera gracies a uns quans que 300 es mol
 Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dc 29 Oct 2008, 17:22   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
greywolf

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 19 Set 2004
Missatges: 402
Ubicació: Barcelona
Génere:
crumusant escrigué:

nono, una sola persona
Missatge Publicat: Dv 31 Oct 2008, 18:16   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
bos257

Arashinchu
Arashinchu

Registrat: 18 Mai 2005
Missatges: 140
Génere:
greywolf escrigué:
crumusant escrigué:

nono, una sola persona

si es cert jo també mi he trobat, crec que es de frança no te nick posat

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dv 31 Oct 2008, 18:18   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
greywolf

Sushinchu
Sushinchu

Registrat: 19 Set 2004
Missatges: 402
Génere:
bos257 escrigué:
greywolf escrigué:
crumusant escrigué:

nono, una sola persona

si es cert jo també mi he trobat, crec que es de frança no te nick posat

com que no? es el señor kakita
Missatge Publicat: Dc 19 Nov 2008, 15:04   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
problema amb el cap 41
Autor Missatge
robert_hayden91

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 25 Ago 2007
Missatges: 273
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Génere:
Navegador:
aquest cap 41 per algun motiu s'ha corrumput y l'audio no s'escolta bé l'he descarregat dues vegades i a les dos m'ha passat lo mateix, demano sisplau que algu el repuji.

PD: si algu coneix el señor Kakita que li doni les gracies de part meva

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dc 19 Nov 2008, 20:40   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Lucci

Ushinchu
Ushinchu

Registrat: 01 Oct 2007
Missatges: 1116
Génere:
Navegador:
Els primers capítol de la tercera temproada tenen l'audio malament tal com va dir en DaNoNe en posts anteriors, fins ke no es reemetin no es podrà fer v2
Missatge Publicat: Dc 19 Nov 2008, 20:58   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
robert_hayden91

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 25 Ago 2007
Missatges: 273
Ubicació: Al bloc d'Hogura (infern)
Génere:
Navegador:
D'acord doncs aixo sera d'aqui a unes 4 setmanes ja que ara van per el cap 27 En zuko sol, i dues preguntes si l'audio no funciona perque s'esta compartint? I com es que hi ha gent que ha vist la serie sencera?

PD: perdo per preguntar-ho no sabia que ja sabia dit abans

Tornar a dalt Anar a la part inferior Offline Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger 
Missatge Publicat: Dc 19 Nov 2008, 22:37   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
xxx001

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 28 Set 2006
Missatges: 360
Ubicació: UHO
Génere:
Edat: 103
Navegador:
Aviso que de moment no hi ha capturador per fer la V2 d'aquests capítols... així que si algú la vol fer que ho faci...
Missatge Publicat: Dj 20 Nov 2008, 18:55   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
JosepM

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 17 Gen 2007
Missatges: 247
Ubicació: Valls
Génere:
Aquests capítols, corregiu-me si m'equivoco, són del 41 al 48 (el 42 no).
A més de fer el crec crec, només se senten per un canal sol...

Capturar per fer V2? Mmm... no sé no sé....
Missatge Publicat: Dj 20 Nov 2008, 22:35   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
Teucre

Usuari
Usuari

Registrat: 12 Mai 2006
Missatges: 22
Génere:
xxx001 escrigué:
Aviso que de moment no hi ha capturador per fer la V2 d'aquests capítols... així que si algú la vol fer que ho faci...

Si no surt ningú ja els faré jo... però estaria bé que un parell ho capturéssim...
Missatge Publicat: Dj 20 Nov 2008, 23:36   Tornar a dalt Anar a la part inferior 
Autor Missatge
xxx001

Sanshinchu
Sanshinchu

Registrat: 28 Set 2006
Missatges: 360
Ubicació: UHO
Génere:
Edat: 103
Navegador:
Una V2 para quien quiera...

ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 41 El Despertar (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Català)(By DaNoNe).avi  [239.13 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 43 La dama pintada (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(C...)(By DaNoNe).avi  [239.14 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 44 El mestre de'n Sokka (V2)(AnimeLliure)(DVBR...)(By DaNoNe).avi  [239.15 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 45 La platja (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Català)(By DaNoNe).avi  [239.15 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 46 L'Avatar i el senyor del foc (V2)(AnimeLliu...)(By DaNoNe).avi  [239.13 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 47 La fugitiva (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Català)(By DaNoNe).avi  [239.13 Mb]
ed2k: Avatar l'últim mestre de l'aire - 48 La titellaire (V2)(AnimeLliure)(DVBRip)(Cat...)(By DaNoNe).avi  [239.12 Mb]

[ Add all 7 links to your ed2k client ]
Mostrar missatges d'anteriors:  Ordenar per:   
Pàgina 13 de 15 [225 missatges]   Anar a pàgina: Anterior 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Següent
Publicar un tema nou  Respondre al tema Veure tema anteriorVeure tema següent

Mostrar la llegenda

Copyright  

Clica aquí per donar el teu suport a: Animelliure i fer la teva donació a www.pledgie.com !

Forum with support of Syndicator RSS

[ Temps: 1.2150s ][ Consultes: 8 (0.0043s) ][ Depuració activada ]