Publicat: Dj 03 Mai 2007, 13:01 |
|
|
| Autor |
Missatge |
bitERROR
Moderadors

Registrat: 16 Des 2003 Missatges: 2195 Ubicació: El cajón de las braguitas Génere: 
|
| Kero escrigué: | | El bitERROR ha tingut un problema amb el disc dur, per tant crec que ens em quedat sense capítols fins d'aquí mesos (si es que els treu). |
| Maki_ escrigué: | Doncs si, dono fe del que diu el Kero, he parlat amb ell (almenys el disc del sistema si que li funciona)
[21:24] <@bitERROR> el disc del windows em va
[21:24] <@bitERROR> pero on tenia ses raws i capitols ha fet un pet
[21:24] <@bitERROR> mirare de recuperar les dades
[21:24] <@bitERROR> el portare dema a s'empresa que tenen un servei de recuperacio de dades
[21:24] <@bitERROR> pero fins d'aqui a 3 setmanes o un mes no tindre res
[21:24] <@bitERROR> toca esperar
[21:25] > quina putada...
[21:25] <@bitERROR> si
[21:25] > anims...
Es el que hi ha... |
Mem... ni murphy ni hòsties en vinagre ><' No vos torneu a creure a pixa-calces del Maki, ni al estrenyit del Kero... són els caganers del betllem i quan treuen es costat femení són ses més porques del pesebre...
Els meus discs durs estan més durs q mai i en perfecte estat i ahir en jlksw em va passar els darrers sis audios.
Gràcies a la feina de'n jlksw q ha ripejat els àudios a gairebé 20 DVDs d la seva col.lecció, tenim la release q tenim... i q aviat estarà completa.
Tot va bé a ca'l bit, tot va bé a la release... gràcies pels ànims igualment. XDD |
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 13:11 |
|
|
| Autor |
Missatge |
braveheartsmj
Ushinchu

Registrat: 19 Des 2005 Missatges: 955 Génere: 
|
BIENNNNNNNNNNNN!!!!!
 |
|

|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 13:14 |
|
|
| Autor |
Missatge |
MaTriX
Ushinchu

Registrat: 06 Des 2004 Missatges: 813 Ubicació: Terrassa City Génere:  Edat: 26 Navegador: 
|
| bitERROR escrigué: |
Mem... ni murphy ni hòsties en vinagre ><' No vos torneu a creure a pixa-calces del Maki, ni al estrenyit del Kero... són els caganers del betllem i quan treuen es costat femení són ses més porques del pesebre...
Els meus discs durs estan més durs q mai i en perfecte estat i ahir en jlksw em va passar els darrers sis audios.
Gràcies a la feina de'n jlksw q ha ripejat els àudios a gairebé 20 DVDs d la seva col.lecció, tenim la release q tenim... i q aviat estarà completa.
Tot va bé a ca'l bit, tot va bé a la release... gràcies pels ànims igualment. XDD |
Ya deia yo... si em passo molts dies.. pel xat i no he vist res d'aixo :S,ya estaba acollonadissim,quins dos bromistes...era ahir el dia dels inocents?? yo crec que no fills de judes!!!
Inga Bit! queda poc empenta i endavant nano
PD: Merci jlksw pel teu treball dels audios fins avui no sabia qui erats moltes gracies crack! |
|

|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 13:47 |
|
|
| Autor |
Missatge |
Satanas Cor Petit
Arashinchu

Registrat: 18 Jun 2004 Missatges: 180 Ubicació: Girona Génere:  Edat: 21 Navegador: 
|
Biterror no puede continuar la release, necesita que ingresemos 10.000 € en mi cuen.. quiero decir, en su cuenta de "la Caixa" con el numero: 69690012345
Sobretodo que sea lo antes posible. Gracias
XDDDD vaya tela!! Sigue asi biT ! |
|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 13:48 |
|
|
| Autor |
Missatge |
MVDB
Arashinchu

Registrat: 13 Feb 2006 Missatges: 161 Ubicació: BCN Génere: 
|
Ostia q cabrones XDXDXD
como la lian |
|
_________________ MV DB4ever - Prison Break!!!
|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 13:56 |
|
|
| Autor |
Missatge |
Teparta
Moderadors

Registrat: 01 Des 2003 Missatges: 960 Ubicació: Thriller Bark Génere:  Navegador: 
|
I pa esto sigo yo con la broma? xDD anda que ya te vale bit  |
|
Fan #1 de 
|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 14:00 |
|
|
| Autor |
Missatge |
Ancient
Arashinchu

Registrat: 06 Nov 2006 Missatges: 178 Ubicació: Treballant pel Tenkaichi 2 en Català Génere:  Edat: 24 Navegador: 
|
Mada Mada Dane ! XDDDDDD
Weno, esperem amb impaciencia els nous capitols ! |
|
_________________ Treballant per a crear el Bola De Drac Z: Tenkaichi 2; EDICIÓ EN CATALA!!!!
Video de demostració: http://www.youtube.com/watch?v=n53c65IRcJU&NR
|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 14:03 |
|
|
| Autor |
Missatge |
KaitoKen
Invitat
Génere: 
|
Vaja! Com ha canviat tot per aquí! jejeje. Salutacions als vells i holes als no tan vells. Ara que tinc una mica de temps em passaré per veure com va tot i baixar-me algunes coses, que tenia l´anime aparcat des de feia ja força temps.
Una abraçada teletubítica per tothom!
P.D. Vaja Teparta, veig que DBBox ja va enllestint-se.  |
|
|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 14:27 |
|
|
| Autor |
Missatge |
Maki
Chishinchu

Registrat: 18 Mai 2004 Missatges: 4708 Ubicació: En una nevera enorme plena de cervesa Génere:  Edat: 26 Navegador: 
|
NO!!!!
NO US CREIEU AL BITERROR!!
ESTA A LA DEFENSIVA! ES VERITAT QUE LI HAN PETAT ELS DISCOS PERO NO HO VOL RECONEIXER!
ara us quedeu sense traca final de 6 capitols de golpe i porrazo, i envidentment, sense l'autentica sorpresa final de la serie, per fer-li cas! |
|

|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 14:31 |
|
|
| Autor |
Missatge |
frangabu
Ushinchu

Registrat: 12 Ago 2005 Missatges: 1150 Ubicació: tarragona Génere: 
|
Que cabrons que sou jejejeje no e pogut dormi en tota la nit pensant que no podia tenir acavat la serie  |
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 14:39 |
|
|
| Autor |
Missatge |
MaTriX
Ushinchu

Registrat: 06 Des 2004 Missatges: 813 Ubicació: Terrassa City Génere:  Edat: 26 Navegador: 
|
| frangabu escrigué: | Que cabrons que sou jejejeje no e pogut dormi en tota la nit pensant que no podia tenir acavat la serie  |
Serà veritat XDDD  |
|

|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 14:56 |
|
|
| Autor |
Missatge |
akane87
Sushinchu

Registrat: 11 Oct 2006 Missatges: 561 Ubicació: In Frozen Throne... Génere:  Edat: 23 Navegador: 
|
| Maki_ escrigué: | NO!!!!
ESTA A LA DEFENSIVA! ES VERITAT QUE LI HAN PETAT ELS DISCOS PERO NO HO VOL RECONEIXER!
ara us quedeu sense traca final de 6 capitols de golpe i porrazo, i envidentment, sense l'autentica sorpresa final de la serie, per fer-li cas! |
ES el que anava a dir jo!! si es una broma, Bit no diguis rés i els treus tots de cop ya vuràs kina sorpresa mes maja que tindriem jajajajaja
pero bueno, vist q tens els disc dur en perfecte estat, seguirem esperant a noticies teves!!!  |
|
_________________ Mai podràs vencer l'enemic tot sol... Quan em necessitis alça els brassos!!!

|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 15:36 |
|
|
| Autor |
Missatge |
pishuke
Invitat
Génere: 
|
menys mal, ara, has de penjat els k queden ja!!!
 |
|
|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 15:53 |
|
|
| Autor |
Missatge |
MaTriX
Ushinchu

|
| Maki_ escrigué: | NO!!!!
Hagues estat un bombas xDDD  |
|

|
|
|
|
|
 |
Publicat: Dj 03 Mai 2007, 16:03 |
|
|
| Autor |
Missatge |
Maki
Chishinchu

Registrat: 18 Mai 2004 Missatges: 4708 Ubicació: En una nevera enorme plena de cervesa Génere:  Edat: 26 Navegador: 
|
| akane87 escrigué: | ES el que anava a dir jo!! si es una broma, Bit no diguis rés i els treus tots de cop ya vuràs kina sorpresa mes maja que tindriem jajajajaja
pero bueno, vist q tens els disc dur en perfecte estat, seguirem esperant a noticies teves!!!  |
| MaTriX escrigué: | | Hagues estat un bombas xDDD |
Veus com era bona idea, bit? Veus com tenia rao? ara ja et pots oblidar de la jauria de noies quet violarien per haver fet BD...
No tens humor. |
|

|
|
|
|
|
 |
|
|